• Wpisów:175
  • Średnio co: 8 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 12:09
  • Licznik odwiedzin:4 745 / 1503 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hej jestem Co slychac.
Co dostalyscie na Mikolaja :3
  • awatar Diecesca.*,*: Hej.:) Ja dostałam tylko słodycze,ale mama powiedziała,że we wtorek coś mi kupi.:)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Mam nadzieję,że się nie obrazicie ale chcę zacząć nowe opowiadanie :-)
 

 
Sorry, ale nie dam rady wrzucać rozdziałów . Za mało czasu. Przepraszam.
 

 
Hej co tam.. :3
Jestem podekscytowana bo wkrotce 3 sezon
  • awatar Julcix Tinistas: Hej jestem Julia i zaczełam kilka miesiecy temu , ale rozwinełam sie jakos tak we wrzesniu :) Wpadnij do mnie :) Pisze na blogu informacje jak najszybciej, duzo zdjec, konkursy i moje przemyslenia :* Będzie mi bardzo miło jesli będziesz także komentowac. Pozdrawiam :*+ super blog :)
  • awatar Nie śpię bo oglądam zdjęcia z Leonettą !: Wpadnij do mnie !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Jeeej ale sie ciesze ze juz bd 3 sezon w Polsce :3
 

 
Hej ja czekam na polska premiera
 

 
Witam Was i przepraszam ze mnie tyle nie bylo ale wiecie na tablecie wgl nie mam netu a na lapie nie mam polskich znakow :X. Ehh Co chcecie robic :3
 

 
Hej sory ze nie dodalam wczoraj ale nie mialam netu :X
 

 
Przykro mi ale dziś nie dam rady wrzucić bo padam ale jutro dam :-)
 

 
Luuudzie! Kocham Wasza to,że tak cierpliwie czekacie *.*
 

 
Hej. Też szkoła zabiera Wam 90 % życia? Mnie już zaczyna dobijać
A Wy? Jak macie?
 

 
R5 bedzie w Violetcie
moja reakcja:
:O
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hej co tam porabiacie :3 Czekacie na listopad zapewne
 

 
Rozdział 7 Trudne decyzje
Violetta podniosła zrobiony przed chwilą test. Wyszedł pozytywnie! To oznacza,że musieli popełnić jakiś błąd. Tylko jak to było możliwe? Coś pękło? Sama nie wiedziała,więc odrzuciła myśl o przypadku. Musiała podjąć jedną z najcięższych decyzji,mianowicie..Co zrobić żeby jej dziecko nigdy nie poznało tożsamości swojej matki? Jednak przypomniała sobie,że była adoptowana i tęskniła za rodziną. Leon nie będzie zachwycony ,Marco ją na pewno zostawi... Ale musi sama wychować,skoro już coś takiego zaistniało. Powinna odwiedzić lekarza,trochę młoda jest i wogóle,może być niebezpiecznie donosić.
Ale w życiu nie pomyślałaby o aborcji. Dla niej to równało się z zabójstwem ludzkiego życia... Przeprosi nauczycieli,ale nie będzie mogła się uczyć. A co powie Angie?!
 

 
Jutro dam Rdz 6 bo dziś nie dam rady wróciłam przed chwilą z Norymbergi do domu i muszę odsapnąć. To jutro dam,a powiem tylko:będzie się działo:-)
 

 
Jestem z powrotem:-)
 

 
Rozdział 6 Co się ze mną dzieje?
Violetta od razu zaczęła się zastanawiać czy czymś się zatruła. Jednak nic nie przychodziło jej do głowy. Stwierdziła,że w takim razie musi kupić test ciążowy. Bała się,że jest ..nie mogła o tym myśleć.Jeśli nosi sobie dziecko Leona...To nie będzie dla niej dobrze. On miał prawo powiedzieć,że ma prawa do tego ,co być może zaistniało. Nie była jednak na 100% pewna a poza tym przecież się zabezpieczali...
A co jeśli.. Nic nie jest pewne,więc mogło tak się stać. Może Marco zrozumie..a co jak wyjdzie na plus? Zostanie matką? Za młoda i za mało czasu,a do tego studio..może powinna je oddać jak wgl się dowie. Nie może zawalać sobie życia synem lub córką swojego byłego. Nie,postanowiła ,że musi zapomnieć o przywiązaniu i opuścić..podczas gdy będzie dorastać w niewiedzy. Sama Viola nie znała swoich biologicznych rodziców i żałowała,że tak jest. Czy skazałaby ją/jego na taki los?!
 

 
Wybaczcie,ze nie na tygodniu wrzucam ale troche spiaca jestem szkola mnie dobija jest trudno sie skupic...
Zwlaszcza jak rozumiesz z niemieckiego tylko czesc slow. Przepraszam za bledy jestem na lapie a na tablecie jest jak zwykle slaby internet.:C
 

 
Hej co tam robicie. Ogladacie powtorki Violetty.
 

 

fajne.sory ze tak te spoza Violetty wrzucam
 

 

Mowionego niemieckiego nie lubie i pisemnego,ale w rapie..ujdzie, ladny glos
 

 

mocne. I prawdziwe
 

 

Ta piosenka mi sie podoba bo kojarzy mi sie z moimi cechamiuperkreatywnosc i bycie zboczona
 

 

cos specjalnie dla bloga o nazwie z ta piosenka:3
 

 

Poczatek mnie rozwalil.
 

 

Jak dla mnie-super.
 

 
Podemos takie piekne :3.
 

 
Dziekuje Wam bardzo.
Dla mnie oprocz pasji liczy sie to zeby sie wam podobalo.Wybaczcie bledy ale na lapie jestem a on nie ma polskich znakow ale bardzo dziekuje!!!Serio to dla mnie bardzo wazne ze sie wam podoba.
 

 
320 odwiedzin w 46 dni musze Wam cos w nagrode dac